Тренировка сутрин или вечер?

НАЙ-ВАЖНИТЕ ВИТАМИНИ И МИНЕРАЛИ
януари 8, 2019
За или Против фрешовете
януари 12, 2019

Сутрешната тренировка:
е нещо като закуската за тялото – повишава метаболизма и той работи по-добре през целия ден.Съответно, ще горите повече калории през целия ден. Както вече споменах, в 9 часа сутринта имаме максимално съдържание на адреналин в кръвта, повишава се психическата активност, намалява се чувствителността към болката и сърцето работи на пълна мощност.
хората, които тренират сутрин, имат по-ниско кръвно налягане през целия ден, както и по-добър сън от тези, които тренират следобед или вечер. Както знаете добрият сън е свързан с по-добро възстановяване, намаляване на стреса, а оттам и с по-ниско телесно тегло.
Ще подобрите концентрацията и умствената си активност през целия ден.

Късна тренировка:
Oбичам да тренирам сутрин, но обичам да тренирам и вечер. Ако си пропусна сутрешната тренировка нищо не съм загубила, защото мога да си я направя и към 17-18 ч. например. Тогава отново има пик на повишена работоспособност и енергия.
Тук много важен момент е храненето през деня. Трябва да са минали поне два часа от последното хранене, за да не ви е тежко и да не ви излизат киселини. Което не означава да отидете и гладни на тренировка, защото няма да имате сили, може и да ви прилошее, така че не си правете експерименти.
При късните тренировки, особено по-интензивните има вероятност нервната система да се превъзбуди и да се наруши съня. Но това не е задължително да се случи, при някои дори го подобрява.

Изборът е ваш, но помнете Идеалното време за тренировка е – всеки ден, а идеалното място – навсякъде Постоянството е най-важното за успеха!

Comments are closed.